У понеділок, 17 листопада, у конференц-залі тренувальної бази ФК «Динамо» відбулася презентація Преміум-спонсора національної збірної України − ТМ «Чернігівське». У цьому заході взяли участь віце-президент ФФУ, голова ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» Володимир Лашкул, головний тренер національної збірної України Олексій Михайличенко та національний директор з маркетингу Костянтин Клименко.
Успішна робота ФФУ та УФІ
Федерація футболу України разом з її ексклюзивним комерційним партнером − компанією «Україна Футбол Інтернешнл», незважаючи на несприятливі економічні фактори, продовжують успішно формувати «Команду найкращих брендів», яка підтримуватиме національну збірну у відборі до чемпіонату світу-2010 та у процесі її підготовки до ЧЄ-2012. Черговим свідченням цього стала презентація ТМ «Чернігівське» у якості Преміум-спонсора національної збірної.
Плідна співпраця
«Концепцію створення «Команди найкращих брендів» було розроблено в грудні 2007-го року. І мені приємно констатувати, що наразі ця блискуча команда, в яку входять чотири офіційних спонсори, три преміум-споноси та національний партнер, вже практично створена: напередодні першого матчу національної збірної у 2009-му році, який відбудеться в лютому місяці, ми презентуємо вам технічного спонсора команди. Щодо нашого нового-старого члена команди, то партнерство з ТМ «Чернігівське» триває, з незначною перервою, ще з 1998-го року. Впродовж усього цього часу не виникло жодного сумніву в тому, що ця співпраця є плідною і що вона сприяє рухові до нових висот і горизонтів. Сподіваюсь, новий статус нашого партнера дозволить йому розширити можливості з реалізації власних та наших спільних планів з підтримки національної збірної», − підкреслив віце-президент ФФУ, голова ЗАТ «Україна футбол Інтернешнл» Володимир Лашкул.
Символічний келих
«Ми вважаємо футбольних уболівальників своїми потенційними клієнтами, − сказав директор з маркетингу Костянтин Клименко. − І через співробітництво з ФФУ ТМ «Чернігівське» хоче здійснити свій вклад в підготовку та майбутні успіхи національної збірної. Сподіваюся, підтримка великих національних брендів, серед яких і ТМ «Чернігівське», допоможе нашій збірній досягти принаймні таких результатів, як на останньому чемпіонаті світу». Під завісу презентації Володимир Лашкул вручив Костянтину Клименку, на знак надійного партнерства, символічний пивний келих, з якого, за словами директора з маркетингу, співробітники ТМ «Чернігівське» обов’язково вип’ють пінистого напою після виходу збірної до фінальної частини ЧС-2010.
|