""  


Неділя, 24.11.2024, 14:56

Вітаю Вас Кузміч | RSS



Ласкаво просимо на сайт "Футбол на Чернігівщині!Сайт розкаже вам,про футбол нашого регіону...

Меню сайту





Випадкове фото 




Наше опитування

Як Вам новий дизайн сайту?
Всього відповідей: 369

  • Обговорити на форумі

  •      Платна реклама              






    Погода


    Головна » 2008 » Листопад » 18 » «Команду найкращих брендів» практично сформовано
    «Команду найкращих брендів» практично сформовано
    17:24
    У понеділок, 17 листопада, у конференц-залі тренувальної бази ФК «Динамо» відбулася презентація Преміум-спонсора національної збірної України − ТМ «Чернігівське». У цьому заході взяли участь віце-президент ФФУ, голова ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» Володимир Лашкул, головний тренер національної збірної України Олексій Михайличенко та національний директор з маркетингу Костянтин Клименко.

    Успішна робота ФФУ та УФІ

    Федерація футболу України разом з її ексклюзивним комерційним партнером − компанією «Україна Футбол Інтернешнл», незважаючи на несприятливі економічні фактори, продовжують успішно формувати «Команду найкращих брендів», яка підтримуватиме національну збірну у відборі до чемпіонату світу-2010 та у процесі її підготовки до ЧЄ-2012. Черговим свідченням цього стала презентація ТМ «Чернігівське» у якості Преміум-спонсора національної збірної.

     

    Плідна співпраця

    «Концепцію створення «Команди найкращих брендів» було розроблено в грудні 2007-го року. І мені приємно констатувати, що наразі ця блискуча команда, в яку входять чотири офіційних спонсори, три преміум-споноси та національний партнер, вже практично створена: напередодні першого матчу національної збірної у 2009-му році, який відбудеться в лютому місяці, ми презентуємо вам технічного спонсора команди. Щодо нашого нового-старого члена команди, то партнерство з ТМ «Чернігівське» триває, з незначною перервою, ще з 1998-го року. Впродовж усього цього часу не виникло жодного сумніву в тому, що ця співпраця є плідною і що вона сприяє рухові до нових висот і горизонтів. Сподіваюсь, новий статус нашого партнера дозволить йому розширити можливості з реалізації власних та наших спільних планів з підтримки національної збірної», − підкреслив віце-президент ФФУ, голова ЗАТ «Україна футбол Інтернешнл» Володимир Лашкул. 

     

    Символічний келих

    «Ми вважаємо футбольних уболівальників своїми потенційними клієнтами, − сказав директор з маркетингу Костянтин Клименко. − І через співробітництво з ФФУ ТМ «Чернігівське» хоче здійснити свій вклад в підготовку та майбутні успіхи національної збірної. Сподіваюся, підтримка великих національних брендів, серед яких і  ТМ «Чернігівське», допоможе нашій збірній досягти принаймні таких результатів, як на останньому чемпіонаті світу». Під завісу презентації Володимир Лашкул вручив Костянтину Клименку, на знак надійного партнерства, символічний пивний келих, з якого, за словами директора з маркетингу, співробітники ТМ «Чернігівське» обов’язково вип’ють пінистого напою після виходу збірної до фінальної частини ЧС-2010.  
     
    Категорія: Збірні України | Переглядів: 942 | Додав: stas-pavlenko | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]



    Форма входу






    Календар новин

    «  Листопад 2008  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930

              Онлайн трансляції        





    Пошук


     Сьогодні на сайт заходили    





    Друзі сайту


             Банери на наш сайт       






    Статистика



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0


    Copyright MyCorp © 2024